Обговорення проблем організації роботи архівних відділів районних державних адміністрацій під час зміни адміністративно-територіального устрою

     16 березня 2021 року на платформі Державної архівної служби України у форматі Zoom-конференції відбулося обговорення проблем , що постають в роботі архівних відділів районних державних адміністрацій під час зміни адміністративно-територіального устрою та реформи децентралізації влади в Україні. Державна архівна служба України презентувала розроблені методичні рекомендації:

«Організація архівної справи в територіальній громаді. Методичні рекомендації. Частина 2. Організація роботи архівних відділів районних державних адміністрацій»

       У заході взяли участь представники Міністерства юстиції України, Міністерства розвитку громад та територій України, обласних та районних державних адміністрацій, державних архівів областей та архівних відділів районних державних адміністрацій.

       У ході дискусії виявлено основний тренд в реорганізації архівних відділів райдержадміністрацій як юридичних осіб публічного права, створення архівних відділів райдержадміністрацій із центральним офісом у адміністративному центрі нового (укрупненого) району та відокремленими підрозділами (секторами, відокремленими робочими місцями) у ліквідованих районах.

    Запис дискусії щодо організації роботи архівних відділів районних державних адміністрацій 

    Презентація актуальних питань організації архівної справи та діловодства на рівні районів